
Različitost nas spaja
Svim učenicima naše škole želimo pružiti priliku da rastu i razvijaju se kroz igru, sport i kreativno-razvojne programe koji će im omogućiti da se izraze kao cjelovite osobe bez obzira na njihovu različitost. Učiteljica tjelesne i zdravstvene kulture Višnja Šlibar individualno radi s učenicima s ciljem razvijanja motoričko-funkcionalnih sposobnosti.
Obaveza škole je omogućiti djeci s teškoćama u razvoju jednaku priliku za razvoj vlastitih psihofizičkih i razvojno-kreativnih potencijala kao i ostaloj djeci. Svim učenicima naše škole želimo pružiti priliku da rastu i razvijaju se kroz igru, sport i kreativno-razvojne programe koji će im omogućiti da se izraze kao cjelovite osobe bez obzira na njihovu različitost. Upravo nastavnik svojim pristupom treba pomoći boljoj inkluziji učenika s teškoćama u razvoju. Nedovoljan broj motoričkih iskustava i prilika za sudjelovanje u motoričkim aktivnostima može usporiti kako motorički tako i intelektualni razvoj djeteta. Ovakav oblik rada kod djece s teškoćama u razvoju djeluje baš na razvoj i korekciju onih motoričko-funkcionalnih sposobnost koje su najslabije razvijene i stvara jednu osnovnu bazu za zdrav i vitalan život.
Nastavnica tjelesne kulture Višnja Šlibar, pored nastave navedenog predmeta individualno radi s takvim učenicima kako bi poboljšala njihovu fizičku spremnost. Dodatnim uključivanjem u kineziterapeutski rad kod učenika nastoji: ojačati muskulaturu cijelog tijela, povećati pokretljivost i ekstenziju zglobova, razinu motoričkih sposobnosti, posebno krupne motorike. Krajnji cilj je postići samostalnost pri izvršavanju školskih obaveza i svakodnevnih kretnji u slobodnom vremenu, te podići razinu sigurnosti i samopouzdanja.
Unatoč teškoćama, upornost, trud, rad pomiješani s osjećajima ljubavi, razumijevanja i sreće zbog uspjeha donose osmjehe na lica ove djece, njihove nastavnice i pomoćnika u nastavi koje djeca imaju. U prilog tome govore i izjave učenika:
Sanja: "Kad vježbam, osjećam se lijepo jer mi to pomaže da razvijem svoje tijelo."
Antonio: "Volim tjelesni. Meni je tamo lijepo jer mogu i ja malo vježbati. Jedva čekam tjelesni."
Srećom, naša škola ima ono najbitnije, učitelje koji su bez imalo ustručavanja spremni prihvatiti takve učenike i pomoći pri njihovoj integraciji u redovnu nastavu.
Pripremila: Stojanka Strineka, pedagoginja
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Obrazovanje | ![]() |
| • Ministarstvo znanost... |
| • Portal za škole |
| • Nacionalni CERT |
| • CARNet WebWorld |
| • Online enciklopedija |
| • Portal ucitelji.hr |
| • Učenje putem Interneta |
| • Office 365 |
Tražilice | ![]() |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte