
Koliko smo medijski odgovorni? Prepoznajemo li skrivene poruke u reklamama?
Učenici 8.b razrednog odjela s razrednicom Vesnom Majdandžić razgovarali su o utjecaju medija i analizirali reklamne spotove kritički razmišljajući o skrivenim porukama i ciljnim skupinama kojima su reklame namijenjene.
Na satu razrednika učenici 8.b razednog odjela na početku sata pogledali su isječak iz filma Put u svijet medijske pismenosti (http://www.djecamedija.org/), koji ih je potaknuo na promišljanje o medijskoj odgovornosti i medijskoj pismenosti. Analizirajući reklamne spotove zaključili su kako iskrivljujući stvarnost skrivenim porukama reklame nameću vrijednosti i šalju poruke kako će upotreba određenog proizvoda poboljšati naš život. Nakon što su zaključili kako mediji utječu na naše ponašanje, učenici su se i sami upustili i kreiranje reklama.
Radionica je osmišljena uz obilježavanje Dana sigurnijeg interneta 2017.






| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Obrazovanje | ![]() |
| • Ministarstvo znanost... |
| • Portal za škole |
| • Nacionalni CERT |
| • CARNet WebWorld |
| • Online enciklopedija |
| • Portal ucitelji.hr |
| • Učenje putem Interneta |
| • Office 365 |
Tražilice | ![]() |
Obrazovne igre udruge "Suradnici u učenju":
Igra 1 - Zaštita osobnih podataka
Igra 2 - Sigurnost na društvenim mrežama
Igra 3 - Zamke elektroničke pošte